3prenses1prens Nur-ber 3 yıl spiralden cok memmundum korudu sonra spiralle hamile kaldım doğurdum yeniden spiral taktım ve eşimde korunuyor çünkü başka alternatif yok hap unutulabilir ignede zamaninda olması gerek en iyi yine spiral diye düşünüyorum
B1elf Allah’ın cezası 5 ay oldu taktirali 55 günde adet oluyorum adetim 15 20 gün geçiyor çıkarttiracagim bu ayda adet olmadım 14 gün geçti bu ayda ölüyüm adet sonra bay bay siprale 😂😂😂😂
Iremylcnkya07 Fundayavuz ya çok tedirginim taktırmak istiyorum ama işte bi korkumu yenersem gidicem hemen teşekkür ederim 😄
3prenses1prens Iremylcnkya07 illaki adetli olmanız gerekmiyor ultrasonla bakılsa yeterli oluyor zaten ya da kan tahlili yapılıyor ben randevusuz gitmiştim öğleden sonra kimse olmadığı için fiş verdiler taktı ama her şehrin hastaneleri farklı belki sizinkinde randevusuz almazlar
Iremylcnkya07 3prenses1prens adetliyken takılıyor diye biliyorum rahim aşağıda olduğu için daha acısız oluyormuş kolay oluyomuş yani teşekkür ederim ama