Cevaplarınız için tesekkur ederim kızlar🙏🏻Aslında kendımı sakınan biriyimdir bu aralar bıraz stres üzüntümüz vardı, sivastan istanbulda geldim ailemin yanına hava deısımındenmı oldu acaba,cunkü bu benım 2.sezeryanım öbüründe hiç böle bişi gelmedi basıma,oyuzden affaladım,annemlerin evi 24derece kendi evim 26 ya yakındı belkıde vucudum sıcaklık konusunda affaladı,hastanede 1 gun yattım eve geldim iyiydim öyle yatarak gecırmedım muhtemelen dedıklerınız gibi oldu ayaktan yada belden soğuk aldım🥺rabbim butun evlatlarımıza uzun omur nasıp etsın🙏🏻🙏🏻💕🥰