Cekiyorum_Gulumse Tombikdonerartikcokpahali nasıl ince Şeftali tüyü gibi mi bildiğin biraz daha kıl gibi mi.
Deletedmom_112 Tombikdonerartikcokpahali kıl mı tüy mü benim kızım 5 6 aylıkken ben doktora götürmüştüm sarı sarı tüyler var diye, doktor gülmüştü sen bunlaramı kıl diyorsun bunlar gayet normal hemen hemen her bebekte olur diye.
Themom_ Tombikdonerartikcokpahali benim bebeğimde de var hemen doktorumuza gitmiştik tüylü bir bebek kulaklarının üstündeki anne karnında olusan tüylerin yarısı dökülmedi duruyor. Erkek kılı gibi olursa hormon testi gerekir bunlar tüy kendiside tüylü bir bebek dedi bize
Tombikdonerartikcokpahali Erken ergenlik falan yazıyor biryerler de ama kızım normalde de kas ortasi kolları bacakları da kıllı falan
Evaninanasi Deletedmom_112 doktor gülmüştü sen bunlaramı kıl diyorsun bunlar gayet normal hemen hemen her bebekte olur diye. Bize de aynı şeyi dedi doktorumuz. Sonra birkaç ay takip ettim uzayacak veya rengi dönecek mi? Başka belirti var mı diye ama gerçekten tüy olarak kaldılar.
Tombikdonerartikcokpahali Deletedmom_112 yan taraflarda tamamen tüy sarı sarı iç taraflarda 10 tane falan siyah bir şekilde kıl bariz ama diğer yerler tamamentuy
zeyn1212 Ay benim kızımda da var ama böyle çok çok ince ve sarımsııı, internetten ben de baktım şimdi erken ergenlik falan diyor sarı ince tüyler için de geçerli midir bu
NihansMom Tombikdonerartikcokpahali konudan bağımsız yazmak istedim vajina vücudun içinde rahmi dış dünyaya bağlayan kas kanalına denir genital bölgenin dışarıdan bakıldığında görülen kıyafete değen kısmına vulva denir
Tombikdonerartikcokpahali NihansMom iç kısmında zaten. Dış kısmında sarı tüyler var iç kismin da ise kıllar var
06elfber06 Tombikdonerartikcokpahali canım önce çocuk doktoruna götür doktor seni endokrine sevk edecek orda muayene ediyolar hormon tahilleri ve genetik tahlil alıyolar hormon 15 günde genetik 3ayda çıkıyor ama çok önemli ihmal etme