Atabetul_hakayik nurozge benim bebeğimde yarın 6 aylık olacak. 4 buçuk aylıktan beri sebepsiz ara ara ağlıyordu. Ataktır geçer dedim ama bu ara daha da artttı. Kucakta bile çok ağlıyor. Diş mi bilemedim. Çok kötü durumdayım artık