Kızlar merhaba c200 kamera aldık dün güzel bağlandı etti sonra biz onu powerbange baglamistik onun şarjı bitince kapandı kamera o zamandan beri bağlantı hatası veriyor tekrar bağlanamıyorum başına gelen oldu mu? Cihaz arızalı desem ilk başta nasıl bağlandı?