Kızımın doktoru hiçbir çeşit jeli öneriyordu tetagil ya da osanit kullan seç birini demişti ben ikisinide kullandım. Ama aynı zamanda değil şöyle kimi dişlerinde tetagil etki etmiyordu osanit iyi geliyordu tetagili bırakıp osanitle devam ediyordum kimisinde de tam tersi.ama ikisinde de çok fayda gördük diyebilirim