Sweetmomy0 Kızlar bu silikon mama kaşığı varya onla 2’5 kaşık antibiyotik verdim kızıma dalgınlığıma geldi napacagım fazla mı deli olacağım 14 aylık
Sweetmomy0 Sweetmomy0 doktor içindeki kaşıkla dolu ver demişti kaşık atılmış ağlıyordu şaşkınlığıma geldi
GizemElf Sweetmomy0 üzülme canım birşey olucağını sanmıyorum ben kızıma yurt dışından getirdiğim ilaçın içindeki şırıngayla veriyorum orda kilosuna göre veriliyor fazla olucağını sanmıyorum
Mrtnur Sweetmomy0 gece boyunca kontrl et bişey olmaz Allahın izniyle ama tedbirini bırkma gerekrse her saat basına saatini kur kalk bak hafiften uyandırmaya Calış
Sweetmomy0 GizemElf canım bende izinden döndüm heryer heryerde içime öküz oturdu resmen uyudu içim içimi yiyor 😭😭😭😭
GizemElf Sweetmomy0 canım endişelenme Allah’ın izniyle birşey olmaz orda kilosuna göre veriliyor oyüzden fazla değildir
Sweetmomy0 Mrtnur yaaaaa korktum suan yanımda yatırdım inşallah birsey olmaz kızlar dua edin ya nolur 😟
GizemElf Sweetmomy0 öyle söyleme canım sen isteyerek yapmamışsın sonuçta , merak etme canım sen içini ferah tut arada kontrol et
Mrtnur Sweetmomy0 korkma okdar bişey olucgını zannetmiyrm biraz su falan içir belki biraz agırlım yapar uykusu flan agır olur okdar sen sakin ol ama
Sweetmomy0 Aryamurat Mrtnur AsyaDuru Poncikbirannis sağolun kızlar iyi çok şükür 🙏🏻 bu enfeksiyon ne kötü ya ilaç kullanmayı hiç sevmiyorum
AsyaDuru Sweetmomy0 antibiyotik ağır geldiği için fazla uyuyabilir korkma kuzum Allaha emanet bebis ler rahatsız hissetse kendini huysuzlanir zaten. Oluyo böyle dalgınlıklar yalnız değilsin