Doğum yapalı dört buçuk ay oldu üçüncü ayımda adet gördüm baya bir geldi adetim on gün azar azar sürdü sonra tıpkı hamileliğim ilk dönemleri gibi koku hassasiyeti ve mide bulantım başladı anlayamıyorum adetim de geldi hamilelik gibi bir durumum da yok bu durumu yaşayan var mı