AsyaDuru kendinizi bu kadar ihmal etmeyin lütfen. Gördükçe çok üzülüyorum aynı dönem doğum yaptığım arkadaşlarımda hep böyle çünkü. Ben çalışıyorum sabah 7 de evden çıkıp 8 de geliyorum. Yemek, bebek, temizlik ve hatta spora bile gidiyorum. 2 aylıktı bebeğimi bıraktığımda, evde durduğum zaman bile maskara sürerdim ki bebeğim erken doğdu sarılık değeri aylarca yüksekti. Evet bakan biri var ben çalışırken ama eve girdiğim andan itibaren bebeğin tüm sorumluluğu bende ve kucağımdan inmeyen bir bebek. Ben onunla temizliğimi de yapıyorum 15 günlükken bile gitmiştim kuaföre şuan 2 haftada bir kuaförüme de gidiyorum hafta sonu alışverişe gittim yani isteyince her şey oluyor iş tamamen kendine güvenmekte