iro fazla beslendiği için kusuyordur. Kusmuk rengi normalse korkmayın biz de prematüreyiz bizi istedikleri için sürekli emmek istiyorlar. Sütünüzü sağmayı deneyin belki yetersiz değildir. Erken doğdukları için emme refleksleri çok olmuyor ben emzirip sonra süt sağıp veriyordum 2.5 aya kadar öyle ilerledik şimdi sadece emiyor. Süt arttırmak için de promalt deneyebilirsiniz bende işe yaradı umarım sizde de yarar