Kizlar merhabalar, ikinci çocuğum olunca büyük bir arabaya alıyım da ikisi de yatabilsin diye araştırırken vagon bebek arabalarini gördüm. Kullananlara soruyorum nasıl kullanışlı mı? Memnun musunuz? Rahatça evden çıkıp bir yerlere gidebiliyor musunuz ? En önemlisi çocuklar seviyor mu ? Almayı düşünüyorum ama önce bir buraya sorayım dedim 🫶🏻 .