Canım anneler herkese merabaa ☺️ Oğlum 13 aylık oldu ama gece uyanmalarımızı bırakamadık. 9-10 arası uyur akşam ama emmek için 2-3 kez uyanır sabaha kadar. Emzirmek istemediğim zaman önümü açıp ağlamaya başlıyor. Bizim gibi olup gece emzirmeyi bitiren var mı ? Tavsiyelerinize ihtiyacım var 🤷🏼♀️