5 aylık olacaz araştırdım kadarıyla hippin +4 aylık kaşık maması var onu hazırlarken su ile hazırlayın diyor onun yerine formul sut kullansam olur mu , bazı doktorlar bebek mamayı içmiyorsa yiyeceklerine koyun diyor ama biz daha ek gıdaya geçmedik ve mamayı bir şekilde vermem lazım , bunu yaşayan bir çözüm bulan var mı belki katı bir şekilde kaşıkla versem yer sıvı hep dokuyor püskürtüyor 🥹