Shylkyc Dilarana saçmaladına elim gitmedi de ben de regl olunca kilo veririm sanıyordum sadece biraz şişlik gitti. Kilo doğumdan sonrakinden 2 azaldı ama reglden önce tabi 😏
Nekwam Dilarana onla şişkinlik gidiyo. Ama mesela benim 1 seneden sonra gidiyo fazla kilolarim 2 çocukta da öyle oldu
mrs_happy Dilarana hamıleyken 19 kılo aldım dogum sonrası 40 gun kanamam oldu aldıgım tum kıloyu o kanamada werdım.. 40 ım cıktı tam 1 ay snra ilk adetım oldu ama 1 kılo gıttı adet olunca ekstradan
Deletedmom772 valla ne alaka bilemiyorum.ama ben regl donemimde aliyorum o kilplari geriden hr zaman.iştahil açiloyo.duzenli olurum gelki tatli ister canim aderlt doneminde.kiloyla ne alaakasi varki
Brc_2507 Bende daha olmadım ama ablamdan biliyorum regl olduktan sonra 7-8 ay gibi süreden sonra diyetsiz kilo vermişti iki çocugunda da o regle bagladı durumu:)
[silindi] Regl olmadan önce vücut biraz ödem toplar regl bitince de ödem atılır siz bunu kilo vermiş sanarsınız ama aslında ne almış ne de vermişsinizdir
Deletedmom772 Nekwam bende tam tersi oluyo ama regl doneminde en az 1 kilo aliyorum 1 haftaya canim tatli cekiyo ve ymezsem patlarim😢😂Kendimi tanidigimdan yani ilk defa adet oldugumdan buraya boyleyim ben
Semaertug Dilarana regl döneminde metabolizman daha hızlı çalışır o yüzden sık sık acıkıp bişeyler yeme ihtiyacı duyarsın eğer yemezsen daha kolay kilo veririsin bittikten 3 gün sonra tartılırsan eğer bunu daha iyi görürsün regl ken tartılırsan fazla çıkarsın çünkü vücut su tutar o dönem
Nekwam Deletedmom772 evet bende öyleyim hamile gibi aseriyom ama abartmadan yerim istediğimi ondan etki etmiyor
Deletedmom772 Nekwam benim gorduyum çok kizlarda bemkm gubi tatli şirin canlari çeker.ama kiz kardesim oyle diyil.kilo verer her adetde yani birsey yemez istahim sifir der
Dilarana Ya ben normal doğum yaprım ama kanamam kırk gün filan sürmedi ya 5. Aydayız ama ne biliyim patlamaya hazır bomba gibiyim.