Selam kızlar, 5 bucuk aylık kızım var ve ek gıdY baslamıstım kendim meyve ve sebze püresi yapıyorum ama yanına ek olarak mama almıştım cok ta severek yiyor.
3-4 gündür hırıltı var balgam gibi bugun de burnu akmaya başladı sizce grip midir yoksa alerji olabilir mi ? Ve gripse ne yapabilirim