Merhabalar oğlum 27 aylık olacak ilk 18 aylıkken felan parmak ucu yürüme ye baslamisdi birkaç ay yaptı sonra bırakmıştı son bir aydır felan tekrar başladı yürürken değilde sevinince heyecanlaninca bişey basarinca oo bakiyim felan diyince o şekilde yürüyerek geliyor aaa öyle basma bak parmakların uff olur diyorum anlıyor düzgün basıyor düzgün basincada bana gösteriyor bak diye ama canımda sıkılmiyor değil bu aylarda çocuğu böyle yürüyen yapan var mı acaba