Selam anneler sorum tecrübeli annelere, oğlum 14.5 aylık emekliyor kalkıp koltuk kenarından tutunup yürüyor ama hic adım atma vs yok tesvik etsemde kendini yere atıyor doktora da götürdüm bi sorun yokmus. Ama yine de üzülüyorum herkes bi eksiklikmiş gibi baktıgı icin sizin cocuklarınız kac aylıkken yürüdüler