Arkadaşlar herkese merhalar🙏🏻
Kızım alti aylık oldu. Bir süredir sütüm geceleri azaldığı için mama takviyeli gidiyoruz. Ancak Hipp aşırı derecede gaz yaptı. Bitene kadar bekledim belki alışır dedim ama yok. Bende Bebelac Gold aldırdım bu sabah. Kullanan var mi? Gazı hafifler mi.? Yardımcı olur musunuzz