Nasıl anlatsam kime anlatsam da rahatlasam bilemedim öncelikle yurtdışında yaşamak sadece pişmanlık acilde geçen 5 saat sıra beklemem ve sıra beklerkenn kanamamın artması düşük yapmam ben bugün ne yaşadım aklım hala almıyor insanın hayatı ne kadar değersiz bu ülkede onu anladım bi Allah’ımız var gerçekten 🤲🏻geçen hafta gittik kalbini dinledik gördük sabah kahverengi kanamam vardı aradım doktorumu önemli bir şey değil gelmene gerek yok dedi yarım saat geçti kan gelmeye başladı zorla kendimizi hastaneye attık ya ben hamileyim şu gibi kan gidiyor bakın diyorum sıranızı bekleyin dediler sonra bir doktor demeye inşan utanır bi kadın geldi neden geldin kanamam var dedim herkeste olan birşey dedi bunun için gelmene gerek yok dedi sonra ufak bir tartışmaya girdim birden üstüme soğuk su döküldü sanki kanamam arttı ne yer ne kıyafet heryer kan ondan sonra korktu doktor u çağırdı ondan sonra olanlar oldu zaten düştüğünü söylediler kürtajla içimi temizlediler öyle bir şeyin içindeyim ki nasıl hissedeceğimi bilmiyorum 🤷♀️ Ama herşeyden önce o dün bana neden hastaneye geldin diyen kadını ilk olarak şikayet edeceğim 😢