Arkadaşlr merhaba bebeğim 6 ay 7 günlük. İnanılmaz bir uyku gerilemesi yaşıyoruz yani gündüz uykumuz zaten yok denecek kadar az toplamda 1 saat flan gece boyu sürekli memede ve genel olarak uyanık. Uyumakta zorluk çekiyor beşiğine koyduğum an ağlamaya başlıyor. Bu durumu sizlerde bu ay içinde yaşadınız mı? Doktorum bu ay tam uyku gerilemesi ayı ama sonra uykusu düzelecek demişti. Doğru mu bu szce ya ? Veya yapmam gereken bir şey var mı