Feyzadertlii Eşimin ismi oğuzhan oğlumun isminide Kaan koydum ben eşime hep Oğuz derim oğlumun isminide eşimin ismiyle yakıştığı için koydum ama eger bir oğlum daha olursa adını Oğuz koymayı düşünüyorum sizce Oğuz isminin yanına en güzel hangi isim olur ?
Feyzadertlii Roniya tabikide kızmadım sma kocamı çok seviyorum ismi de çok hoşuma gidiyor oğlumun ismini Mustafa Kaan koyduk keşke Oğuz Kaan koysaydım dedim