Selamben_ Bebeğim 55 gunluk .Çişini yaptığı zamanlar iyice dolmadan çıkarmıyorum pişik yapmıyor diye dopdolu apagir oluyor bazen bezi. Gün-de 3 kez dolu bez 2 kez çıkarıyorum duruma gore .siz nasi yapiyorsnz. Yeterli mi sizce bez sayım ?
oznur28 Selamben_ ben de dolmadan pek almam . Günlük 4 ya da 5 öyle dolu doluyor . Doktorlar tek çiş sayısını baz alıyor günlük en az 5 bez derken.
Binnur_cam Selamben_ çok minicik be hassas cildi bebeğimm değiştir sık sık pişik olmasa bile kızarır rahatsız olur … Kızım 6 aylık çiş yaptığında sık sık bez değiştiririm doğduğundan beri kaka yaptığındada silmem lavobada yıkarım belden aşağısını ona rağmen ara ara kızarır..
CeydaST 12-balkizim00- kaka yapıyor 6 kez falan valla az Bi kalsın pişiyor o yüzden değiştiriyorum. Sadece çiş varsa genelde kakayı da bekliyorum tabi çok çişli değilse
Selamben_ oznur28 anladım o zmn bizimki iyi oluyor çok şükür o zmn tek ciste bez mi degisir o ne öyle bez mi dayanir ona bisi olmuyorsa pişik falan gerek yok günde 10 kere yapsa 10 bez bide nerden bilelim ne zmn yapacağını