Kizlar bebeğim hasta 4ay=16 günlük grip burnu akıyor ve burun tıkanıklığı var öksürüyor ateşi 37.2 ateştide var napmaliyimm şimdi ztn hastaneye gidicem bu raya da yazayım dedim geceden beri uyumadik çok halsiz uykusu var ama burunu tıkanıklığından uyuyamıyor sizce 37.2 ateş cokmu