Kızlar 5 aylık bebeğim var uyuyordu yatağına yatiemak için kucağıma aldığımda vücudu sıcaktı baktım başı alev gibi ateşini olceyim dedim 37.7 çıktı üstünü falan çıkarttım vücuduna bez koydum 37.4-37.2-37.6-37.0 oldu calpol vermek istemiyorum zorda kalmadıkça ama sebebi ne olabilir başına gelen oldumu dişten mi acaba ne zaman doktora gitmeliyim ilk bebeğim tecrubesizim