Melek34011 elfgokce 2 aylıı bebeğe uyku tulumu olur mu bilmiyorum bedenler genelde 6-9 dan başlıyor ve epey büyük kalıp oluyorlar içinde pek rahat edemez bebişiniz herhalde uyku tulumu yerine normal tulum alın biraz kalınca işinizi görür sanıyorum
tultanhanim Kokina07 de-facto nün kalıpları nasıl acaba sizce kızım 13 aylık seneye de kullanmak için 24 36 alayım diyorum çok mu büyük olur ideal mi birde kaç tog sizin bilmiyorum ama 2.5 sa çok mu kalın
Lina099 Benimde kızım 2 aylık. Civilden ayaklı tulum aldım mor unicorn desenli ayakları patikli . 6 9 ay aldım çok sıcak tutuyor tavsiye ederim.. defactodanda aldım o da çok kaliteli ama 18 24 ay aldım baya geniş kaliplari ona göre .
tultanhanim Kokina07 ben defacto dan hiç bebek eşyası almamıştım online da ilk alışverişe 500 tl indirim var kendimize bişeyler alırken onuda aldım aslında sonraki senelere yatırım olsun diye büyük beden almak istedim ama en fazla 24 36 kalmıştı onu aldım bu sene ve seneye rahat rahat giyer 13 aylık kızım 😅 bizdeki.1.6 tog du 2.5.tog aldım inşallah memnun kalırız