Eylulum20 moral bozmak gibi olmasın ben 2 elektrikli 1 manuel pompa aldım sonra göğüs ucu çıkarıcı aldım aldım da aldım. Ama bebek emmedikçe sağsan da işe yaramıyor. Hormonların uyarılması gerekiyormuş sütünün çoğalması için. Benimki de öyle emmedi ağlıyor hala deniyorum sütüm var biraz günde bazen 1 kere bazen haftada 3-4 kere emzirebiliyorum. Üzülme ama sakın ben takdiri ilahi diyorum bir tek biz değiliz bu durumda olan çok kişi var. Allah yardımcın olsun 🌼