Benim kızımda da düşmeyen ateş vardı yaklaşık 2 gün surmustu artık sormuştum doktora sürekli getiriyorum ateşi kaç klunca getirin diye, çocuğundan bilirsin halsizlik goslerde kayma olursa nöbet geçirirse getir dihe Allah’tan o gitmemizden sonra daha olmadı ateş ama getirirdim yine de dayanamazdim ben ılık suyla elbeziyi yıkayıp koyabilirsin üstünü incelt birde ateş olcerin doğru olduğuna emin ol ilk çıktığı zaman 38?5 du ateşi hastaneye gittik 39.4 çıktı birrax kalın giydirmistim ama o kadar çok çıkmaz sanırım gidene kadar.