Mervegvn123 SemaKa olmaz canım arıtma mınerallerı alıyor normal çeşmeden akan su caydanlıgı bıle kireç içinde burakıyor gereksız mıkropların ölmesi için kaynamalı
Deletedmom_110 SemaKa kuzu vallahi elimde kalmadı normal de e bebek ve hayat su alıyorum bir ara ikisi de yoktu şüpheye düştüm açıkçası arıtma var kaynatıp artık öyle vermeyi düşünüyorum 3.5 aydır böyle gidiyordum bebeğim 9 ay11 günlük
Dlaydners Ph değeri önemli. Bebeği yoracak mineraller olmamalı. Biz9aydayız. Bebeksuyu kullanıyorum e bebeğin. Memnunuz tadını da seviyor.
Mervegvn123 SemaKa ona cok vakıf değilim bildiğim kadarıyla onlarda arıtıldıgı için önerilmiyor bebek suları ayrı hazır satılıyor illkı hazır olsun içsin diyosan e bebekte var
Sinem61 SemaKa ilk başlarda kaynatıp soğutup verdim . Sonra dışarda kullanirim diye e bebekten aldim cok pratik geldi evde de kullanmaya başladım. Aslinda en iyisi kaynatip vermek ama ben üşendim 😔