Çok ama çok çektim 2 ay 22 günlük bebeğim nerdeyse 1 ay ha geçti ha geçecek diye lansinoh sürdüm hiç bir işe yaramadı garmastan pomat var eczaneden alın bir arkadaşım verdi bana kullandım emzirmeden önce silinmesi gerekiyor ama çok iyi geldi hala bile ara ara yara oluyor sürüyorum bir günde geçiriyor