gamzenig Selam kızlar, bebeğim 26 günlük bazı geceler uyanamadığım için açlık süresi 4-4,5 saate kadar çıkabiliyor gündüzleri 3 saatte bir emziriyorum. Normal mi süremiz? Siz kaç saatte bir emziriyorsunuz?
Sontvbukucu gamzenig bebek istedikce emzirin gunduz 3 saat fazla gibi geldi bana kilo alimi acisindan 2 saati geçirmezseniz daha iyi olur. Sarilik riskiniz yoksa gece uyandikca emzirin zaten cok fazla uyumaz.
Babeshark Canım belli bir süresi yok bunun bol bol emzir istedikçe emzir neden zaman ile kısıtlıyorsun şuan sana en yakın olması gereken dönem uyanmaya çalış geceleri eşinden destek al gamzenig
gamzenig Kilo alımı gayet iyi sarılık riskimiz de yok doktor üç saat yap demişti ama her gece düzenli uyanmak beni zorluyor bazı geceler 🥺🥺 sonra vicdan azabı çekiyorum 😔😔
Babeshark gamzenig biraz dişini sıkıcaksın zaten zor olan dönemdesin 1 ay sonra böyle bir derdin olmayacak gece uyuyacak Gündüz o uyurken uyumayı dene geceleri daha rahat kalkabilirsin böylelikle
AliPoyrazz 26 günlük bebek 3saat aç bırakılır mı 😥😥😥 bol bol emzir yarım saatte bir emzir 1 saatte bir emzir benim kucağımdan in inmiyordu emzir bol bol çocuğun kan şekeri düşer
gamzenig AliPoyrazz Doktor öyle söylediği için ve kilo alımı da iyi olduğu için normal bulmuştum öyle yapayım o zaman
Babeshark gamzenig kesinlikle 👍🏼 bir şekilde gece uyku problemini çöz canım bebeğin için 😊 gündüzleri de zaman bekleme sürekli emzir korkma fazlasını o kusar zaten 😂 sen yine emzir 💪🏻
gamzenig Peki bir şey daha sorucam mesela altını değiştirdiniz uyumaya geçecek emzirirken tekrar altını kirletti hemen değiştiriyor musunuz yoksa uyanmasını mı bekliyorsunuz?
Babeshark gamzenig canım benim bekletme kesinlikle poposu pişer bebişin kaka dışında da 2 saati geçirme çişli bezde gün içinde bol bol havalandır altına alt açma bezi üzerine bir örtü bırak bezine değil örtüye yapsın çisini kakasını zaten anne sütü içiyor ne kadar pis olabilir elde akıt makinaya at yıka 😂😂 ben gün içinde bol bol havalandırıyorum çünkü ciltleri şuan ne kadar kaliteli pahalı marka bezde alsan hassas ve narin
gamzenig Ben de her uyanmamızda değiştiriyorum ama bazen değiştiriyorum emzirmeye başlıyorum uykuya geçecek tekrar yapıyor. Değiştirsem uykusu kaçacak değiştirmesem gönül razı değil