Derinn16 Kızlar bende doğuştan yarık dudak var tavşan dudakta diyorlar sürekli faranjit öksürük oluyorum bogazımçok agrıyo bununla alakalı olabilşrmi bunu yaşayan varmı aranızda yada çözüm bulan?
Poyrazsmomm Derinn16 Alakasi yok bence.Kiz kardesimde oyle dogdu tabii ameliyatini falan bebekken olmustu suan oyle sorunlari yok yani bizim gibi oda nadir hastalanir