Kızlar oğlum 15 aylık ilk doğduğunda hep çok kilolu bir bebekti öyle ki üç aylıkken 7.5 kg civarıydı tabiki büyüdükçe kg alımı duracağını biliyorduk ama artık çok üzülüyorum 9.5 kg şuan boyu 82 cm. Tadımlara başladığımız günden beri ek gıda ile arası yok tam alıştı derken iki dişi aynı anda çıkardı derken bir diş çıkıyor biri şişiyor hep bir iştahsız dönemimiz oldu 6 dişi çıkınca sakinledi ama eline ne versek atıyor sadece salatalık vs olunca kendi yiyor onu da yarısını geri tükürüyor güç bela yediriyordm şimdi ise azı dişi şiş neredeyse bir aydır patlamadı derken alttan aynı anda 2 bir de üstten 1 diş patlattı ama azılar hala şiş duruyor ne versem reddediyor sadece meme öyle ki meme vermediğinde hırçınlaşıyor bir de tv yi kestik bir hafta olacak bu hafta nerdeyse hiçbir şey yemedi ondan önce az da olsa yutuyordu bu arada doğdu doğalı hep anne sütü aldı mama vs kullanmadık hiç hasta olacak diye korkuyorum artık sabırlı davranıyorum oyun şarkı hatta resmen dans ediyorum önünde yok Allah yok ne yapacağım bilmiyorum kendimi yetersiz bir anne gibi hissediyorum artık kendimden bile nefret etmeye başladım düzelir mi bu çocuk bilmiyorum