onaltihaziran23 Kizlar merhaba bebeğim dört buçuk aylık rota ikinci dozunu ve menenjit aşısı yaptırdık şuan yüksek atesi var mama verdim calpol verdim ama direk kustu ikisi birlikte mi ağır geldi diye düşünüyorum bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?### ****
Sontvbukucu onaltihaziran23 mamadan yarim saat sonra vermeniz gerek ateş dusurucuyu. Zaten yedikten sonra kusuyorlar hemen vermeyin.
onaltihaziran23 onaltihaziran23 benim bebeğim normal de kusan bı çocuk değil çok nadirdir kustugu o yüzden tedirgin oluyorum
Sontvbukucu onaltihaziran23 hemen verdikten sonra mi kustu biraz bekleyin ateşinin düşmesini düşmezse verdiğiniz dozun yarısını verirsiniz. Ne kadarını kustu bilemezsiniz.
Babeshark Neden direk ilaç ile çözmeye çalıştın canım önce bir ılık duş hafif giysiler dene o şekilde çözmeye Çalış ılık kompres en son çare calpol