Semrakrhn38 1 günden bişey olmaz sen cuma git istersen vuruyolar ben bı ara İstanbul'a gitmiştim normalde 8inde vuruluyodu ayın 10unda geldiğim için 10unda vurdular. Araya hafta sonu giriyo dersin vururlar ebe demişti bı iki günden bişey olmaz diye yada pazartesi git. Yenimi eskimi bilmiyorum valla numara var ama, Dr Levent de ebenin ismini unutuyorum 😄