kbrgnrl Reflusu olabilir. Bizde 4. Aya kadar sürdü sonra kendiliğinden geçti. Beslendikten sonra mutlaka gazını çıkarıyordum ki gaz olunca gazla beraber kusuyordu gazı çıkaricam derken. Bir de reflü yatağı kullanıyorduk. Başını biraz yüksek tutmanızı öneririm yatırırken. Ve beslenmeden hemen sonra yatırmayıp bir süre dik pozisyonda tutmak da biraz işe yarıyordu. Alt değişimi, kıyafet değiştirme vs hırpalanacağı, midenin sarsılacağı şeyleri de hemen beslenme sonrası değil de ara vererek yapıyordum.