Oğlum doğduğundan beri gece doğru düZgün uykusu yoktur bende öyle zombi gibi geziyorum ortalıkta. Emziriyorum memeye çok düşkün gece çok sık uyanıyor. Yatmadan arı mama yulaf lapası veya çorba vs mutlaka bişey yediriyorum ama yinede uyanıyor meme diye ağlıyor tekrar uykuya geçemiyor. Biberon hiç kullanmadık gece hiç vermedim.Annem gece biberona alıştır süt ver diyor ama hiç sütte içirmedim nasıl olcak böyle uykusuzluk çok zor. Varsa tavsiye önerilerinizi beklerim.🙂