Gamze1515 Daha öncede post açmıştım adet geciktirici hap ile ama kulanmamaya karar verdim cokta saglikli degilmis o yüzden ben adetim olmasi gerektiginden bir hafta önce gelmesi icin neler yapabilirim gercektende olucak seyler ya yardim edin kizlar
Gamze1515 Efenin_annesi nasil yapiyorsun onu canim kaynatmam felan gerek varmi ve adet olucamdan tam 7gün öncemi icmeye baslamaliyim? Kac günde gelir ozaman adetkim
Efenin_annesi Gamze1515 evet kaynatıp sıcak içiyosun bende 5. Gün başlıyodu ama sende ne olur bilemedim