eses2929
RabiyaG
Nisaaabbk
Benim 3 yaşında bir kızım var birde. 3 sene önce Sema ile uykudan eğitimini almıştım onu uyguluyorum oğlumada ama birebir aynısı değil benimde içimden geldiği gibi ve oğlumun durumuna göre güncelliyorum durumu.
Ben,benden bağımsız beşiğine koyayım uyusun olarak görmüyorum eğitimi de, kendi kendine dalarken yanında bulunuyorum ve ağladığında ona dokunup sakinleştiriyorum. Zamanla zaten o da buna alışıyor. Şuan kızım desteksiz,kesintisiz uyuyor. Darısı oğlumun başına 🥹