Kizlar 4 bucuk ay önce doğum yaptim adet olmadim 3 gun once kirmiziya yakin bi şekilde akinti geldi bnde adet oluyorum sandim ama kanama baslamadi simdi tekrardan o akinti dan geldi internetten araştırdım et suyu renginde akinti kanser belirtisi falan yazıyor başına gelen varmi boyle birsey