Gündüz uykuları iyi hatta uyutmadan da kendi kendine uyuyo ama akşam olunca kıza birşeyler oluyo bir ağlıyo bı gülüyor huysuz sürekli mız mız ama gündüz çok iyi atak haftası mi dişleri mi anlamadım parmağımı da çok hırslı ısırıyor ama gündüz neden birşeysi yok o zaman walla akşam olsun istemiyorum artık 🙄