Sum28 öğretmen değilim ama abi ablayla büyüyen birisi olarak bence öğretmeyin çünkü ben 1. Sınıfa giderken okuma yazma biliyordum anasınıfında da öğrenmiştim, 1. Sınıfa geçtiğim zaman arkadaslarim yeni yeni öğrenirken ben bildiğim için okumak falan istemiyodum ve ne yazik ki okuldan çok çabuk soğumuştum hevesim kalmamıştı yani