Melek123 merhaba bebeğimin süt değil yumurta alerjisi çıktı. Ama doğduğundan beri uyanıkken asla biberonu almadı hla daha almıyo sadece uyurken verebiliyorum mamayı. Şuan 9 aylık olacak ek gıda aldığıniçin rahatız. Ama ek gıdaya başlayana kadar çok zorlandım sürekli uyumasını bekleyip besledim evden çıkamaz haldeydim çok zordu