cnslsfr benim uç yoktu 2. Gün verdim silikon ucu. 1 ay sonra artık bırakmak istedim ancak hiç niyeti yoktu uç olmayınca emmiyordu. 2. Ayda denedim yok yine emmexi. 3. De bi kaç gün uçsuz denedim yine almadı bende saldım aman emsinde nasıl emerse emsin modunu açtım 4,5 aylıkken bi deniyim dedim lök die tuttu. Mutluluktan ağlamıştım hiç unutmam 🤣. Yani ez cümle bırakır rahat olun simdi emzirmeyi öğrenin o da öğrensin bırakır zamanla.