Kızlar bebeğim iki aylıktan beri yüzüstü uyumaya alıştı başka hiç bir pozisyonda yatmıyor hemen uyanıyor bunun bir zararı olur mu kesintisiz 5 6 saat uyuyor geceleri o şekilde
İki gündür uyurken hırıltılı ses çıkarıyor yüzüstü koyunca ses kesiliyor yüzüstü yattığı için organlarına baskı biner mi bı akıl verin bana lütfen