duygu59 bebeğin mama kullanıyor ise kesinlikle mamayı değiştirmeni tavsiye ederim , anne sütünü alıyorsada yediklerine dikkat etmeni ben aylarca nohut falan hiç yemedim , çok gaz damlası değiştirdim ama her bebeğe hepsi aynı tepkiyi vermiyor onu deneme yanılma yoluyla bulman lazım ama benim tecrübe ettiğim gaz olayınca gazın tek ilacı zaman , zamanı gelince bebek oturmak isteyince kendi çıkarıyor o zamana kadar sabretmek zorundasın tatlım yapacak çok bir sey yok geçmiyorsa