Sibell Merhaba hanımlar oğlum yaklasik 3 haftadır tam olarak yürümeye başladı. Ancak ayrık yürüyor ne yapmam lazım kendisi 14 aylık bu arada. Bunu yaşayıp atlatan annelerimiz var mı acaba?
Domino Sibell o zaman sıkıntı yoktur canım. Yavaş yavaş düzelir insallah🙏🏻 yürüteç falan kullanmadin dimi bu arada ? Yürüteç biraz ayrik yapıyor ayakları yürümesi zorlaşıyor o yuzden kullanmadım ben hiç ama sen kullandın mı?
Sibell Domino hiç kullanmadım bende asla tavsiye etmiyorum zaten. İnşallah düzelir teşekkür ederim zaman ayırıp cevapladığınız için.😊
Domino Sibell ınsallah canım. Aynen bende hiç kullanmadım 2 cocugumda da kullan dediler ama dinlemedim.🤷♀️