Gelin dertleşelim
28 ay oldu uykuyu unuttuk
Ve git gide düzelir dedikçe daha kötü oluyor
Ben ümidi yitirdim biraz bana ümit verin
Herkes 1 yaşında düzelir 2 de düzelir şu bu dediler ama olmuyor düzelmiyor
Sanırım bu hep böyle devam edecek diyorum
Sizlerin ki ne zaman tam olarak uyumaya başladı 3 yaşta ümit var mıdır 😅