Kızım 2 ay 5 günlük doğuduğu günden beri akşam 7 sularında odasına yatırır ışığını kapatırım uyandığında karanlıkta emziririm ışık yakmam sadece altını değiştireceğim zaman koridorun ışığını yakıyorum oda çok loş yapıyor odayı. Gece uyandığında konuşmam onunla. Şuan gündüzleri çok moda uykuları oluyor genel anlamda uyanık sabah 9 dan sonra akşam 7 de uyuyor gece 12 de emmek için kalkıyor 3-4 arası kalkıyor ve sabah 7 de kalkıyor bu gece kalkmalarında emer gazını çıkartırım uyur her zaman kendi yatağında uyur uyumasa bile yatağına yatırır yanında durur ağzımla piiiiiş piiiiiş diye ses yaparım uykuya dalar. Gece ve gündüz kavramını bebeklerinize öğretmelisiniz yoksa çok zorluk çekersiniz.