Nisaaabbk doğru diyolar canım. 4 buçuk yaşında bi kızım daha var onda da yanıma yatırdım ben büyüdükçe. O benle yatmaya alıştı ben onla. Onu kendi yatağına geçirdiğimde uyuyamıyodum. Hala beraber yatıyoruz. Yatağını ayırmaya çalıştım bu sefer ben onun yatağında yatmak zorunda kaldım ayrılamadık. Şimdi küçük de alışıyor. Evet kendi yatağında yatsa rahat uyucaz falan ama bi süre sonra yat kalk yat kalk uykusuz mahvoluyorum. Birlikte uyumak da çok güzel bu zamanları geri gelmicek. Yanlış olduğunu bile bile yapıyorum şuan😂