mrvyhya rahim ağzı kapalı çok yoğun kanama olur dedi… Bende hiç kesilmedi kanama şuan yine çok yoğun parçalı bi sekilde kanama yaşıyorum.. tahminime göre içerde parça kaldı o yüzden bu kanamaları yaşıyoruz .benimki çok şitdettli şu gibi geliyor 1 2 gün daha bu şekilde giderse mecbur doktora gitmek şart oldu. Sizde gidin allah korusun icerde parça kalmışsa enfeksiyon falan oluşabilir 😪